کیمیای سعادت

کیمیای سعادت

کیمیاگری تبدیل مس به طلا نیست، بلکه تبدیل جهل به آگاهی، تبدیل نفرت به عشق و تبدیل غم به شادی است پس همه ما می‌توانیم با کلام زیبا کیمیاگر باشیم.
کیمیای سعادت

کیمیای سعادت

کیمیاگری تبدیل مس به طلا نیست، بلکه تبدیل جهل به آگاهی، تبدیل نفرت به عشق و تبدیل غم به شادی است پس همه ما می‌توانیم با کلام زیبا کیمیاگر باشیم.

دلنوشته

قبلا عصبی میشدم، اذیت میشدم.. ولی خب الان خیلی چیزارو یاد گرفتم که کمتر عصبی بشم و کمتر اذیت بشم؛ اینکه از کسی انتظار نداشته باشم، خودم حال خودمو خوب کنم.. یاد گرفتم ادماییو کنار خودم نگه دارم که بهم آرامش میدن.. و خیلی راحت قید ادمایی که حالمو بد میکنن بزنم.. با کسی که نمیفهمه بحث نکنم.. دنبال چیزایی باشم که حالمو خوب میکنه.


من هم پر حرف ترین آدم دنیام؛ هم ساکت ترین

هم مهربون ترین آدم دنیام؛ هم بی اعتنا ترین

هم باحال ترین آدم دنیام؛ هم ضد حال ترین

هم خوشحال ترین آدم دنیام؛ هم غمگین ترین

هم حساس ترین آدم دنیام؛ هم بی احساس ترین

هم خوش برخورد ترین آدم دنیام؛ هم سرد ترین

و همه ی اینا بستگی داره که طرف مقابلم کی باشه


«سرزمینم»

این‌جا سرزمین ماست از سپیده دم عمر این‌جا بوده‌ایم، این‌جا بازی کرده‌ایم، 

عاشق شده‌ایم

و شعر نوشته‌ایم 

«ما اینجا ماندگاریم.»


بزرگترین دشمن و مانع  ما در زندگی  ترس و ناامیدی و افکار و روحیات منفی درون خودمونه   نه عوامل بیرونی.


بیشتر ما آدم ها  در شعار دادن و ادعا کردن استادیم  اما پای عمل که میرسه هزار و یک جور بهونه الکی برای خودمون میتراشیم.  وقتی پشتکار و سختکوشی افراد موفق رو میبینم از امثال خودم تعجب میکنم که بیشتر اوقات شرایط و وضع موجود رو دلیل ناکامی های خود میدونیم نه کم کاری ها و تنبلی های خودمون‌.